Cuma , 19 Nisan 2019

Sharepoint Workspace \ Outlook Toplantı

Outlook ile oluşturduğumuz toplantıları Sharepoint üzerinde yönetmek ve takip etmek

Outlook 2010 da defaultta Meeting Workspace Sekmesi gözümlkmez. Bunun için takvimde boş bir alanı tıklayıp açılan pencereden sol üst köşedeki ok a tıklayıp quick access toolbar dan meeting workspace i seçip sağ tarafa çekiyoruz.


Daha sonra outlook üzerinden bir toplantı isteği gönderdiğimizde sol üst köşedeki workspace butonuna tıkladığımızda sağ tarafta meeting workspace seçeneği çıkmakta. Burada change settings diyerek outlook ta oluşturduğumuz bir meeting i MOSS 2010 üzerinden takip edebiliriz.


Select location da shrepoint üzerinde full control yetkisine sahip bir site veya sharepoint admin i tarafından oluşturulmuş site lara meeting lerimizi bağlayabilmekteyiz.


Burada 2 tane seçeneğimiz var. Bunlardan bir tanesi yeni bir workspace oluşturmak veya var olan bir workspace leri yapacağımız meeting e link lemektir.


Ben yeni bir workspace oluştudum. Aynı şekilde aşağıdaki gibi portalda var olan workspace leri outlook ile linkleyebiliriz.

Boylece Outlook ile oluşturduğumuz meeting leri Sharepoint 2007\2010 üzerinde yönetebilmekte ve toplantılarımızı daha organize olarak yapabilemkteyiz

Sharepoint üzerinde bu işlemi yapacak template in adı sharepoint workspace dir

 

Cevapla

%d blogcu bunu beğendi: